Saturday, July 23, 2011

Ku keudara lagi.....

Assalamualaikum....Ya Allah sudah lame rupenye aku tinggal kan sunshine world ni...mmg inilah dunia ku dulu..sebelum aku jatuh cinta dengan facebook dan tweeter la konon...dulu disini la tempat aku coretkan perjalanan hidupku..suka duka hari-hari yang aku lalui..maaf lah aku terpakse delete semua catatan lalu..sangat memilukan bile ku melihat dan membacanya...jadi aku mengambil keputusan tuk memdelete saja kisah lalu..kira nye tutup sudah buku lama kita buka buku baru...mulai hari ni...InsyaAllah jika ade kesempatan..akan aku update setiap hari blog ini..akan aku jadikan sunshine world ini...dairi elektronik ku...Akan ku kisah kan semua yang berlaku di hari-hariku tuk kite kongsikan bersama..bukan sekadar membuka pekung di dada...tetapi sekadar berkongsi ape yang dirasa..apa yang terasa..apa yang merasa..
Banyak sungguh yang nak di kongsikan bersama...namun belum berkempatan...sabar lah yea..semuanya akan menyusur..sekarang ni pon...bagai berebut-rebut idea kuar...dah xtau nak tulis yang mana 1 dah..membuak2..rase nye dah tak sabar nak ku coretkan...hehehe...
Smoga apa yang nk ku cerita kan nanti menjadi kisah hati yang menarik tuk di baca bersama..hehe..dulu bercita cita nk jadi penulis novel..tapi banyak sangat novel diluar realiti yang berlaku sehingga tidak tahu yang mana 1 hendak ku tulis dahulu...kahkahakah....
oklah cukup tuk setakat ni dahulu..InsyaALLAH tunggu kemunculan coretan ku yang seterusya..ingin aku kongsikan..ape yang berlaku 3 bulan lalu...salam...-sury-

3 comments:

  1. pengalaman mengajar kite erti kehidupan...aku tau ko tabah....aku ade disaat kau perlukan...hehe

    ReplyDelete
  2. bile nak update blog mu nim?? aku xsbo dah nak bace....

    ReplyDelete
  3. mn nie..xberupadate pn...hikhikhik

    ReplyDelete